Museumnacht Kids Den Haag is afgelast

Op zaterdag 14 maart 2020 zouden we met zijn allen op expeditie gaan door meer dan 20 musea en culturele instellingen verspreid over Den Haag en Voorburg. Ook Museum Sophiahof deed voor het eerst mee met een spannend programma: Ekspedisi Indië. Helaas is het programma afgelast. Maar bewaar je ticket nog even!

Met pijn is ons hart moeten we mededelen dat Museumnacht Kids Den Haag op zaterdag 14 maart is afgelast.

Na goed overleg met het bestuur van Stichting Nederlandse Museumnacht Kids, de organisatie en alle deelnemende musea hebben we besloten dat we het niet verantwoord vinden dat bezoekers, waaronder veel kinderen, vrijwilligers en medewerkers een risico lopen met COVID-19 (Coronavirus).

Dit besluit is in lijn met de nieuwe richtlijnen van het kabinet om alle evenementen met meer dan 100 bezoekers te cancelen en musea te sluiten.

Wij verzoeken iedereen die een ticket of polsbandje heeft, deze goed te bewaren. In een later stadium zal gekeken worden of Museumnacht Kids Den Haag alsnog op een andere datum dit jaar kan worden gehouden of dat een andere compensatie mogelijk is. Wij houden jullie op de hoogte.

Wij hopen op jullie begrip.

Namens,

Stichting Nederlandse Museumnacht Kids
Team Museumnacht Kids Den Haag
Alle deelnemende musea en culturele instellingen